Wójt Gminy Pionki informuje o wstępnym naborze wniosków o udzielenie dotacji na usunięcie wyrobów azbestowych z nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Pionki.
Gmina Pionki ma możliwość ubiegania się o środki finansowe na usuwanie wyrobów azbestowych z terenu nieruchomości znajdujących się na jej obszarze z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu : „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie województwa mazowieckiego"
W związku z powyższym w 2015 roku Gmina Pionki planuje wystąpić o dofinansowanie zadania w imieniu wszystkich zainteresowanych mieszkańców, którzy posiadają na swojej posesji wyroby zawierające azbest.
Warunkiem realizacji przez Gminę Pionki zadania związanego z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest jest uzyskanie dofinansowania z WFOŚiGW w Warszawie na wniosek złożony przez Wójta Gminy Pionki.
Kosztami kwalifikowanymi, które zostaną pokryte z budżetu Gminy Pionki oraz środków WFOŚiGW w Warszawie są: demontaż, transport i unieszkodliwiania materiałów zawierających azbest. W przedsięwzięciu mogą brać również właściciele nieruchomości, którzy posiadają wyroby azbestowe już zdemontowane.
Wydatki związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych leżą po stronie właściciela nieruchomości.
Wniosek wraz z załącznikami należy składać w terminie do 30 listopada 2014 roku w Urzędzie Gminy Pionki ul Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki; pokój nr 20.
Informacji udzielają również pracownicy: tel.(48) 384 84 00