Urząd Gminy Pionki informuje, że od 2 listopada 2021 r. rozpoczyna się nabór wniosków do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o dofinansowanie zadania: „Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pionki - IX etap" na rok 2022 r.
Dofinansowanie z WFOŚiGW obejmuje koszty demontażu, transportu i składowania wyrobów zawierających azbest. Nie obejmuje kosztów nowych pokryć dachowych. Dofinansowaniem mogą być objęte budynki położone na terenie Gminy Pionki, które nie są wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej.
Warunkiem realizacji przez Gminę Pionki zadania związanego z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest jest uzyskanie dofinansowania z WFOŚiGW w Warszawie na wniosek złożony przez Wójta Gminy Pionki.
Mieszkańcy Gminy Pionki, którzy na terenie nieruchomości posiadają wyroby zawierające azbest i zamierzają je usunąć w 2022 r. mogą zgłaszać chęć skorzystania z dofinansowania.
Wnioski o dofinansowanie będą przyjmowane do 20 grudnia 2021 r.
Wnioski mieszkańców, złożone w roku 2021, a nie zrealizowane w VIII etapie, będą rozpatrzone w pierwszej kolejności bez konieczności ponownego składania podania.
Wzór wniosku wraz z załącznikami dostępny jest na stronie: www.bip.gmina-pionki.pl, w zakładce Referatu Gospodarki Nieruchomościami, Odpadami i Ochrony Środowiska, lub do pobrania w siedzibie Urzędu Gminy Pionki, pok. nr 20.